6 comments on “Den gröna aktiveringsbollen

  1. Hej Carro! Jag hade ingen aning om att du höll på SÅ mycket med hund. Klicker och gediget tålamod visade du upp på FHTE, men hunddagis och instruktör. Jag har då missat en del 😉
    Men som tur är finns din blogg, jag har följt den ett tag och tyckte att det var på tiden att säga hej.
    Måste tillägga att jag älskar ”Everlasting Fun Ball” 😀 Köpte en till Falina och nu har jag bara fler och fler på något konstigt sätt.. 😉
    Ha de super!
    //Karro

Kommentera

