2 comments on “Milpromenad

  1. Hej Carro, jättekul att se lite bilder på vad ni pysslar med på dagarna. Stella var väldigt trött och nöjd efter den långa promenaden 🙂 Roligt att läsa om din agilityträning med Kaj också, när ska du själv börja hålla agilitykuser? Jag vill träna med Stella! Ha det fint

    • Hej Maria!

      Kan tänka mig det, det var de allihop (och vi med…).

      Det dröjer nog innan jag börjar hålla egna, men däremot är jag sugen på att arrangera något i agility när träningshallen är i gång. Jag håller dig uppdaterad 🙂

Kommentera

